TÖRTÉNETÜNK

Társaságunk alapítója 15 évvel ezelőtt olyan partnert keresett, aki komplex szolgáltatást nyújt számára a rendezvényszervezés, a koordináció és rendezvénykivitelezés területén. Kiváló kivitelezőket, rendezvényszervezőket és technikusokat ismert meg az évek során, azonban már akkor megfogalmazódott a cél: egy "all in one" rendezvényszervező és kivitelező társaság létrehozása.

Társaságunk a jelenlegi gazdasági formában 2011 év óta van jelen a magyar és nemzetközi rendezvénypiacon. A gazdasági válság időszaka alatt is folyamatosan növekedtünk, köszönhetően az általunk képviselt "all in one" szemléletnek.


Megbízóink stabil, és megbízható partnerként azonosítanak bennünket.  Munkáink kiemelt százalékát ajánlás útján kapjuk, amely megfelelő visszacsatolást ad számunkra, hogy jó utat választottunk. 

2016. évben új divízióként a rendezvényszervezési és kivitelezési tanácsadásra helyeztük a hangsúlyt. A gyakorlati feladatok mellett egyre többször keresnek meg mindet azzal, hogy véleményezzük egy-egy projekt kivitelezését vagy tervezését, "fordítsuk le" érhetően  a megrendelő számára a munkaanyagokat. A tanácsadás ezzel sokszor nem ér véget, ugyanis a vállalkozási vagy kivitelezési szerződés jogi  és technikai részleteinek kidolgozásában is számítanak ránk. Társaságunk alapítója jogászi végzettségét így ezen a téren is sikerrel használja.

2018. évben új mérföldkőhöz érkeztünk, ugyanis az EVENT divízió mellet egy új üzletágba fektettük eddigi tapasztalatainkat. Az új divízió a gépi földmunkavégzés, és a saját tulajdonú földmunkagépek bérlete lett, amelyet megújult csapatunk teljes lelkesedéssel végez.


MEGBÍZHATÓ PARTNER A RENDEZVÉNYSZERVEZÉSBEN

TALÁLKOZON A CSAPATTAL

Időpont egyeztetés miatt kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. 

Joó Edit Erzsébet

ügyvezető

Gazda-Puszati Réka

ügyvezető